пʼятницю, 20 червня 2014 р.

Рефлексія, модуль 3-4

          Сьогодні я продовжила працювати над  планом вивчення своєї теми.
 Заняття почалося з роботи в парі з Лесюньою Курмазенко.З нею  ми дуже продуктивно обговорили обрані нами теми. Потім я визначила навчальні цілі, які базуються на вимогах освітніх стандартів і програм. Написала перший варіант основних запитань до своєї теми. Я записала можливі варіанти свого ключового запитання. Воно може звучати приблизно так: "Чи можна у геометрії знайти красу?" або"Чи можна йти поруч, але ніколи не зустрітися?"  Другий варіант мені подобається більше, адже мова якраз про паралельні та мимобіжні прямі. Я дописала у план вивчення своєї теми кілька тематичних і змістових запитань. Ми почали вчитися створювати опитувальник. 
На другий день працюється трохи легше. Я трохи зрозуміла, що я повинна зрозуміти та навчитися робити. Оскільки я люблю творчу роботу, то моє навчання мені подобається з кожним днем все більше. Якщо я зможу справді використати все це для роботи з одинадцятикласниками для підготовки до ЗНО,  то це буде супер! 
Бажаю собі та всім студентам успіхів, здоров"я та хорошого настрою!
Величезна подяка нашим тренерам за прекрасну роботу!!!!

1 коментар:

  1. Вітаю! Ти класно пишеш рефлексію! Спробуй поставити запитання, щоб інші захотіли тобі відповісти, тобто поспілкуватися з тобою. В тебе все вийде. Вперед! Успіхів!

    ВідповістиВидалити