четвер, 19 червня 2014 р.

Рефлексія, модуль 1-2

    Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме: я вчуся як можна створити та впровадити в своєму класі такі навчальні проекти, які дозволять краще залучити учнів до процесу навчання та поєднати навчальні цілі вчителя з відповідними цілями учнів. Я сама вчуся швидко та ефективно шукати інформацію, критично та компетентно оцінювати  інформацію, вчуся вірно і творчо використовувати ці дані для вирішення проблем.
         Голова розривається від нової інформації. Але вчитися ніколи не пізно, якщо ти  хочеш або тобі це потрібно. Вчитися важко, але цікаво. Я навчилася не впадати у відчай, не соромитися признатися, що я багато чого не знаю.  Поважаю людей, які вчаться у будь-якому віці. Тоді я поважаю і себе, а нас поважають наші діти та наші учні. Дякую нашим вчителям -тренерам за витримку, розуміння, спокій та повагу до нас, двійочників!!!



3 коментарі:

  1. Вітаю Вас з першим днем навчання! Молодець! Дуже гарно почала рефлексію. І висловила свої думки і побажання. Попробуй писати короткими реченнями : одне речення - одна думка.Крім власних вражень тут можна ділилися своїми сумнівами, запитаннями, проблемами. Успіхів Вам і натхнення! Ви все здолаєте!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Чудова рефлексія. Приємно читати в кінці першого дня такі позитивні відгуки. Труднощі бувають завжди, важливо, як ми їх сприймаємо. Ваше сприйняття мені близьке. Бажаю Вам розробити чудовий проект.

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже гарна рефлексія!
    Як то кажуть у народі, "вік живи, вік учись", "здобудеш освіту-побачиш більше світу".
    Лесю, дякую тобі дуже задопомогу.
    Удачі нам!)

    ВідповістиВидалити